dinsdag 13 mei 2014

Shabby Chic

Met deze kaart was mijn uitgangs- punt
het mooie organza lint met parels...helemaal verliefd op!
De kaart heb ik naar dezelfde sketch gemaakt als die van moederdag
 en toch weer helemaal anders.

Vlinders
 Ik heb veel vlinders gebruikt!

Noor!design-vlindercirkel-vlinderrand-cirkel achter de vlinders-filmstrip verder heb ik de roosjes zelf gemaakt deze zijn uit een mal van Marianne Design. Het leuke strikje is uit een mal van Tim Holz helemaal geweldig om te gebruiken. Kant van de markt en het organza lint komt uit de stoffen winkel.

Magnolia-image
Memento markers-kleuren
Vlinder cirkel zo gaaf!

Bloemen en strik
De roosjes van Marianne design takjes van Noor! design en de prachtige strik! Het geheel heeft zo een romantische uitstraling gekregen of te wel Shabby Chic!


 Deze kaart doet mee aan:




3 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart Willy en wat heeft het een chique uitstraling. Prachtig hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje Willy! Ook de Moederdagkaart is super! De details zijn het bekijken waard!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaart prachtig , Willie !!
    Leuk dat je meedoet bij TFM.
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen