zondag 4 mei 2014

Happy Mothersday!

Vandaag totaal iets anders ik heb een kaart gemaakt n.a.v. een sketch uit het Noor magazine! Zo leuk om te doen..nu mag ik ook wel graag werken met een sketch. Het liefste op een wijze waarin je de sketch bijna niet terug kent! Ik heb veel snij mallen gebruikt maar ook heerlijk even gestempeld!

Dit is mijn uitwerking!
Ik ben als basis gestart met papier van Maja design en het grote hart van Marianne Design.
Marianne design-schoenen

Stempel
Marianne design-postcard stempel-eifeltoren
Noor-design-Billy's cirkel-klokje-notebook rand
Magnolia-swirl

 Magnolia-image
 PanPastel-kleuren afdrukje
Noor!design-harten rand
Marianne design-groot hart
Kaisercraft-tekst

Sketch
Een beetje wazig maar ik heb er even een foto van gemaakt uit het Noor! magazine..dit is in principe waar je je aan moet houden..ik heb de sketch totaal anders gebruikt maar mij wel aan de basis gehouden!

Verder heb ik bloemetjes gebruikt kant en organza lint! Het afdrukje heb ik gekleurd met PanPastel op korrelkarton gestempeld! Ik moet zeggen dat werkt bijzonder goed! 
Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:

Challenge # 54 Alles mag

Challenge # 88 Texture

Challenge # 15 Moederdag

8 opmerkingen:

  1. Inderdaad niet veel van de sketch terug te zien, maar je kaart is wel super!!! Prachtig al die details. Bij deze Tilda denk ik ook gelijk aan parijs ;-) Dus je hebt er echt een prachtig 'verhaal' van gemaakt. Leuk dat je meedoet met de challenge van TFM. Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een echte moederdag kaart!!!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij DSCC!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Willie!
    Knap gedaan.
    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke Moederdag kaart, heb je gemaakt, ik hou wel van die kleuren.
    en gezellig dat je meedoet bij de uitdaging van DSCC.
    groetjes Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf!
    Wat een leuke details!
    Gezellig dat je meedoet met de challenge bij DSCC.
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige Moederdag kaart! Wat een leuke details heb je gebruikt, zoals de pumps....
    Bedankt voor je deelname bij DSCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow!! fabulous card, wonderful layout, texture and use of dies. Thank you for joining us at Midweek Magnolias. Good luck!
    Hugs Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen