zondag 16 maart 2014

Hiep Hiep Hoera...

Dit leuke geschenkje kreeg ik van een mede cursist (inclusief de maten)met de intentie misschien kun je er iets mee! Nou dat wil ik wel natuurlijk en ben het gaan uit proberen niet te veel gepimpt want het moet weer overdraagbaar zijn voor andere cursisten! En als jullie mij kennen dan weten jullie het wel hè? Ik hou van pimpen...

Dit is de voorkant..
 Notitie blok

Ik heb een magnolia afdrukje gebruikt en gekleurd met Derwent coloursoft potloden. De cirkels zijn uit een snijmal van Spellbinders en de vlaggenlijn is van La La Land! Het papier komt uit een paperpad van Kruidvat een tijdje geleden al gekocht en nu dus gebruikt!


 De Binnenkant

 Het papier is uit hetzelfde DP blokje het leuke randje heb ik geponst met een Martha Stewart pons.
De leuke tekst is een digi en komt van cards & scrap als je een tekst zoekt kun je hier goed terecht!
Hiep hiep hoera is een clear stempel van Noor! design en de letters van het woord Notitie zijn ook van een clear stempel van Noor! design (scrabble) handig want je kunt er alk woord mee maken wat je wilt!

Een handig cadeautje of niet dan?
Voor juffendag of verjaardag of gewoon als aardigheidje!
Willen jullie dit ook eens maken?
Laat dan een berichtje achter dan zal ik de maten later plaatsen...

groetjes Willie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten