zondag 19 oktober 2014

Theepot

Tja...ik kon het niet laten! Ik had een prijsje gewonnen
 en mocht het zelf uitzoeken! Hoe leuk is dat?
Nu stond al een poosje de Theepot  van Dutch DooBadoo
 op mijn lijstje en ja hoor..hier is het resultaat!

Mijn Uitwerking!
Memento markers-kleuren
Maja design-papier 
Organza lint-kant-parel

Theezakje

 Zo leuk ook het theezakje voorzien van een Design papiertje
 net zoals het lucifersdoosje!
Kantje-roosjes
Leane-swirls

Besties image

Deze keer heb ik maar weer eens mijn aquarel papier gepakt 
en heerlijk gewerkt met 
Memento en Distress Markers!

Je kunt natuurlijk altijd nog meedoen 
Alles Mag!

 Lieve groetjes Willy

7 opmerkingen:

  1. Absolutely GORGEOUS, Willy! It's one of my favorite colour combinations! It's all very beautiful! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een schitterende theepot heb je gemaakt Willy.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Willy,
    wat een gave creatie! Leuk dat je de theepot kon kiezen als deze op je verlanglijstje stond..Dat is het leuke van een prijs winnen die je zelf kunt uitkiezen! Ik vind het superleuk.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd Willy met deze mooie prijs!
    Je theepot is werkelijk prachtig.

    Goretjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Willy, das ist ja ein ganz zauberhaftes Set!!!

    GLG Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal geweldig is hij geworden prachtig met de mooie dingen die je erbij gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Willy,
    deine Ideen und Karten mit den MyBesties sind immer wieder total klasse! Diese Teekarte gefällt mir besonders gut!
    Liebe Grüße von Sonny

    BeantwoordenVerwijderen