maandag 10 februari 2014

Tasje..

Mijn tweede bericht is dit leuke "tasje" wat je kunt vullen met wat je wilt...Ik heb het zelf zo uitgepuzzeld voor de knutselclub en vind het superleuk geworden! Voor degene onder jullie die het graag ook willen maken zal ik de maten doorgeven..

 Tasje gemaakt met papier uit een paperpad van 
Marianne Design!
Materialen:
2x een vel linnenkarton 13.5cm x 27cm
Op maat maken en rillen:
1x 21.5cm x13.5cm/rillen op 17.5cm 
1x 24cm x 13.5cm/rillen op 2.5cm en 20cm
Design papier:
2x 13cm x 17cm
1x 2cm x 13cm
Je zult zien dat je aan de bovenkant een flapje overhoud en aan de onderkant een bodem deze twee plak je op elkaar en bovenaan kun je het dichtvouwen en eventueel met gaatjes en een strikje werken. Zelf heb ik een klittenband sluiting erop geplakt deze zijn verkrijgbaar in verschillende maten en zijn van Joy! Binnenin heb ik een kaartenzakje met een dubbelgevouwen cirkel uit een Nestabillitie gebruikt met een tekst stempel erop. Als het geheel klaar is en je hebt het zakje gevuld naar keuze kun je deze zo in het tasje schuiven!
Veel plezier met het maken van je Tasje!
groetjes Willie

1 opmerking:

  1. Waauw Wil, deze is weer erg leuk, gaaf papier, mooie combi! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen