donderdag 23 februari 2017

Distressen...

Vandaag laat ik iets heel anders zien!
Deze keer heb ik mij ook maar eens gewaagd aan werken met inkt.
Ik ben afgelopen zondag naar de beurs in
Hardenberg geweest en heb daar mooie
stempels gekocht van Lavinia!

Tromgeroffel...
Hier is dan mijn eerste probeersel
Lavinia-boom
Art Stamp-vogels
TCW-stencil
Van de Distress inkt heb ik
de volgende kleuren gebruikt:
shabby shutters
peacock feathers
seedless preserves

Tweede poging
Ik heb voor deze kaart dezelfde
stempels gebruikt en dezelfde stencil
Haha..eerst zien of ik het leuk vind
dan komen er vanzelf meer stempels
en heb ik er een nieuwe verslaving bij!
De zon heb ik gemaakt met
een uitgesneden rondje van een snijmal!

Distress inkt
weathered wood
peeled paint
spiced marmalade

Groetjes Willy

2 opmerkingen: