donderdag 23 oktober 2014

Reminder My Besties Friendship


Alles Geht/Alles mag/Anything goes
Ik heb deze keer een Vintage kaart
 gemaakt zo leuk om te doen! 
Eerst dacht ik nou...gaat mij dat lukken 
en terwijl ik bezig was
met de kaart vielen alle puzzelstukjes in elkaar!
Ik heb deze keer weer mijn Derwent potloden
 te voorschijn gehaald en heerlijk gekleurd!

Bestie-image
De afbeelding is hier te vinden!!

Noor! design-winterwishes-paperpad
randen-klokje-swirl

Wintertime-Xmas
 De teksten heb ik zelf gestempeld
en in een leuk lijstje van foam clay(Xmas) gemaakt.
Van de tekst Wintertime heb ik
een soort "boekrolletje" gemaakt 
en geeft ook weer een bepaalde uitstraling! 
Voor de sneeuw heb ik Frantage gebruikt!

Sterren
De sterren komen uit een snij mal van Memory Box! 
Verder heb ik de roosjes bewerkt met Gesso 
Doen jullie nog gezellig mee?
Je kunt nog meedoen tot en met 30 oktober!

Lieve groetjes Willy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten