zondag 3 augustus 2014

Een col shawl op verzoek..

Ja..wat zal ik zeggen ook ik ben weer opnieuw aan het haken geslagen! Haha als herintreedster..tjonge jonge wat heb ik in het verleden wat afgehaakt! Niet alleen haken ook breien en kleding naaien het was de gewoonste zaak van de wereld! Nu heb ik eerst een omslagdoek gehaakt maar voor ik A kon zeggen was deze al verdwenen naar een vriendin..haha het is toch wat! Tussen door nog een kleine cape gehaakt voor de oudste kleindochter die moest mee natuurlijk op vakantie..staat zo leuk over een hemdje!
Nu dan een col shawl voor de dochter! Het begin is er.. 

Haken Col shawl
Nu begint de jongste kleindochter ook al (6) oma voor mij een blauwe hoor!
 Het is toch wel erg hoor er bestaat zelfs een facebook groep die elkaar helpt en waar je met vragen terecht kunt! Nooit te oud om te leren toch? Bij deze col moest ik een gekruist stokje maken nou dat had ik nog nooit gedaan dusss Lang Leve YOU TUBE! Les via de computer echt te leuk! Er is een hele hype gaande onder de haaksters over de wol..haha deze mooie wol komt gewoon bij de Wibra vandaan! Nou als je denkt dat is een makkie om aan te komen? Haha dat kun je dus schudden..ik heb er veel moeite voor moeten doen! Maar uiteindelijk is het gelukt en heb ik zelfs bollen op voorraad het moet niet gekker worden! Ben dus nog wel het een ander van plan...

Lieve groetjes Willy

2 opmerkingen:

  1. Mooie kleurtjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo Willy
    Ik heb ook die wol liggen en wil graag een col shawl maken, mag ik je wat vragen??
    Hoeveel bollen gaan er in deze col en is er een patroon van die ik op kan zoeken?? zie namelijk niet zo goed welke steek je hebt gebruikt.
    Alvast bedankt voor het delen van je mooie col shawl. groetjes Louise

    BeantwoordenVerwijderen