zondag 9 februari 2014

Het is jouw verjaardag!

Deze leuke mannenkaart wil ik graag aan jullie laten zien! Ik vind dat toch wel moeilijk een mannenkaart maar uiteindelijk is het toch goed gelukt! Onze zoon was 5 februari jarig en ik vond het weleens tijd worden voor een echte stoere kaart. Helaas heb ik niet zoveel afdrukjes voor mannen maar ik vond dit een goede oplossing!
Ik heb van Noor!design de mooie cirkel gebruikt en de swirl! De auto(ook van Marianne Design) heb ik twee keer uitgedraaid en op het label een tekst stempel van Marianne Design! De auto heb ik met Derwent potlood rood gekleurd! Het papier komt uit mijn voorraad! Veel plezier met kijken! groetjes Willie

3 opmerkingen:

  1. hoi willie
    nou voor je zoon is het zeker een geslaagde kaart, erg mooi en stoer!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jammer dat je geen volger kunt worden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kaart, zo mooi ook van kleuren.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen